Pływanie “na sucho” – ćwiczenia

Grupa wodna instruktorzy nauka pływaniaPrzed nami przymusowy urlop od basenu.
Nasi instruktorzy przygotowali jednak dla Was niespodziankę.
Są to krótkie filmy z ćwiczeniami, które można wykonać w domu. Zapraszamy a wręcz namawiamy każdego, kto chce podtrzymać w tym czasie kondycję a nawet ją poprawić. Namawiamy zarówno Starsze dzieci – samodzielnie, młodsze – z rodzicami oraz wszystkich pływaków – dorosłych, amatorów i zawodników, triathlonistów i pływaków Open Water. Jednym słowem – pływanie “na sucho” dla każdego. Poćwiczycie mięśnie i po przerwie wrócicie na basen pełni sił i energii przy okazji dobrze się bawiąc w rodzinnym gronie.
Pamiętajmy także o naszej wspólnej społecznej odpowiedzialności – w najbliższym czasie koniecznie zostańmy w domu, ograniczmy do minimum wyjścia i spotkania, dbajmy o higienę – myjmy często ręce. #zostańwdomu

KONKURS DLA DZIECIkliknij

Życzymy Wam fajnej zabawy.

cz. 23 – Ćwiczenia na wydłużenie kroku pływackiego – Miłosz Matusiak – kliknij

– cz. 22 – Ćwiczenia z krzesłem – Paweł Wojtasz – kliknij

– cz. 21 – Siad żabkarski – Paweł Wojtasz – kliknij

– cz. 20 – Ćwiczenia do stylu klasycznego – Paweł Wojtasz – kliknij

– cz. 19 – Ćwiczenia z wykorzystaniem gumy – Piotr Stanik – kliknij

cz. 18 – Mobilność stawów skokowych – Paweł Wojtasz – kliknij

– cz.17 – Ćwiczenia na triceps – Marcin Trudnowski – kliknij

cz. 16 – Ćwiczenia na rotację wzdłuż osi podłużnej ciała – Marcin Trudnowski – kliknij

– cz. 15 – Ćwiczenia na mięśnie naramienne – Marcin Trudnowski – kliknij

– cz. 14 – Ćwiczenia na wysoki łokieć pod wodą – Marcin Trudnowski – kliknij

– cz. 13 – Ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha – Piotr Czerniel – kliknij

– cz. 12 – C.d. odc. 11 – dla zaawansowanych – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 11 – Skupiamy się na kręgosłupie i brzuchu – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 10. – Ćwiczenie dla zaawansowanych – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 9 – Nadal wzmacniamy kręgosłup – do tego ćwiczenia potrzeba trochę więcej przestrzeni – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 8 – Koci grzbiet, psi grzbiet i ładne plecy – trzy ćwiczenia kręgosłupa – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 7 – Tym razem ćwiczenia z piłką – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 6 – Ciąg dalszy ćwiczeń mięśni kręgosłupa – Adam Torbicz  – kliknij

– cz. 5 – Ćwiczenia na obręcz barkową – Piotr Stanik – kliknij

– cz. 4 – Ćwiczenia dla dzieci bardzo energicznych – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 3 – Mięśnie posturalne – wzmacniamy kręgosłup – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 2 Mięśnie posturalne – dbamy o prostą sylwetkęćwiczenia przydatne w stylu grzbietowym – Adam Torbicz – kliknij

– cz. 1 Jak dobrze układać nogi w wodzie wyjaśnia Marcin Trudnowski – kliknij

Share

Dodaj komentarz